Suggestie of Klacht

 

U mag verwachten dat de zorg bij Tandartspraktijk Njika te Hoograven goed is en gegeven wordt door deskundige en gemotiveerde tandarts(medewerker(s)). Als u tevreden bent over de gang van zaken bij ons is dat prettig om te horen.

U kunt ook naar aanleiding van uw ervaringen een vraag, opmerking of een suggestie kenbaar maken. Misschien bent u niet tevreden over uw behandeling, de wijze waarop u bent voorgelicht, hoe men zich tegenover u heeft gedragen of de manier waarop zaken zijn georganiseerd. Wij vernemen graag uw ervaringen.

Deze signalen stellen ons in staat de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening aan u, de patiënt, waar nodig te verbeteren. U kunt uw opmerking, suggestie of klacht kenbaar maken.

Na invullen van contactformulier, krijgt u binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Mocht u dat niet gekregen hebben, dan is er iets misgegaan. U kunt beter het opnieuw invullen.